APLEX ERP software pro servis

Proč využívat APLEX ERP pro servisní organizace?

Náš ERP systém jsme rozšířili o modul servisu. Ten jsme vyladili s několika zákazníky. Řešení servisu tak mohou využít např. autoservisy, půjčovny, prodejny produktů vyžadující následný záruční a pozáruční servis.  

Na rozdíl od jiných programů specializovaných pouze na servis je  APLEX ERP komplexní systém zahrnující i další moduly jako CRM a zakázky, sklady, půjčovnu, obchod, peníze, mzdy a účetnictví.

Vychytávky pro váš servis

Ukázka programu

Servisní zakázky

Nejdůležitější součástí každého servisu je přehled Servisních zakázek, ve kterém se přehledně zobrazují termíny a stavy jednotlivých zakázek. V ukázce se jedna zakázky rovná práci na konkrétním stroji, tedy vozidle a jeho SPZ. Na jednotlivé zakázky lze ze skladu vydávat zboží nebo jednoduše objednat náhradní díly, které nejsou skladem, zároveň lze evidovat odvedenou práci. 

Po dokončení servisu lze celou zakázku jednoduše vyfakturovat nebo vyhotovit dodací list. Zákazníkovi lze automaticky zasílat upozornění prostřednictvím SMS nebo e-mailu o ukončeném servisu.

Evidence servisovaných strojů

Na kartě stroje je možné evidovat veškeré informace o stroji jako např. výrobní číslo, vlastníka, datum výroby, datum koupě nebo platnost záruky. Výhodou systému je možnost vytvářet si vlastní pole a upravit si evidenci o strojích dle vlastních potřeb. Na kartě stroje jsou viditelné provedené servisní zásahy s možností prokliku na jednotlivé servisní zakázky. Celý program je interaktivní proklikem se dostanete na prodejní doklad, kterým byl byl zákazníkovi stroj prodán. Na kartě zákazníky lze přehledně zobrazit všechny jeho nákupy. 

Součástí programu je i možnost přikládat dokumenty např. fotografie opravovaného dílu. 

Plánová úkolů - dispečer GMS tasks

Pokud máte servisní zásahy v terénu můžete využít integraci GSM tasks, která pomáhá dispečerovi plánovat servisním technikům jejich úkoly v mobilní aplikací. Zároveň jim může pomocí sofistikovaných algoritmů a aktuální dopravní situaci optimalizovat jejich trasu a ušetřit tak na spotřebě PHM.

Reference pro oborová řešení servisu

Prodejna zahradní techniky

Napojení na e-shop, kamenná prodejna a servis. Fakturace záručních oprav výrobci. Objednávání nahradních dílů přímo ze servisní zakázky. 
Zasílání SMS pro vyzvednutí zakázky.

Prodej a servis automobilů

Rozšíření modulu půjčovny o FSM (Field service management), kompletně automatizovaná a digitalizovaná správa sanitární techniky. Digitalizace smluvní dokumentace. Mobilní aplikace pro řidiče. Jednoduché a přehledné plánování úkolů pro dispečery. Opakovaný servis zařízení v terénu.

Výroba a prodej protektorů nákladních pneumatik, prodej nových pneumatik, sít pneuservisů.

V roce 2017 proběhla implementace APLEX ERP , na míru byla vytvořena elektronická evidence zakázkových listů pro servisní techniky na tabletu, propojení na výrobní a skladové mobilní terminály. Eshop na bázi Fastcentrik je automaticky administrován přímo z ERP .

Data jsou uložena na cloudu Microsoft AZURE.

Prodej a servis zemědělské techniky

Kompletní katalog produktů s obrázky, popisy a parametry v APLEX ERP napojen na web. Speciální konfigurátor nabídek. Modul servis.

Půjčovna strojů a jejich servis

Vedení skladu a zapůjčené techniky na pobočkách po republice. Modul zakázek předělán pro potřeby půjčoven, tvorba cen a slev na míru. Využívání modulu servisu pro servis půjčovaných zařízení. Rezervace produktů mezi pobočkami. Vyhodnocení zápůjček do grafů a kontingenčních tabulek.

Půjčovna a servis mobilních toalet

Rozšíření modulu půjčovny o FSM (Field service management), kompletně automatizovaná a digitalizovaná správa sanitární techniky. Digitalizace smluvní dokumentace. Mobilní aplikace pro řidiče. Jednoduché a přehledné plánování úkolů pro dispečery. Opakovaný servis zařízení v terénu.