APLEX ERP software pro servis
Proč využívat APLEX ERP pro servisní organizace?
Náš ERP systém jsme rozšířili o modul servisu. Ten jsme vyladili s několika zákazníky. Řešení servisu tak mohou využít např. autoservisy, půjčovny, prodejny produktů vyžadující následný záruční a pozáruční servis.
Na rozdíl od jiných programů specializovaných pouze na servis je APLEX ERP komplexní systém zahrnující i další moduly jako CRM a zakázky, sklady, půjčovnu, obchod, peníze, mzdy a účetnictví.
- Co získáte díky řešení APLEX ERP pro servis:
- Automatizovaný a digitalizovaný systém specializovaný na servis
- Jeden software pro obchod, servis, sklady, fakturaci a účetnictví
- Dokonalý přehled o půjčovně v nástěnkách business intelligence
- Možnost dalších úprav na míru
Vychytávky pro váš servis
- Řízení a plánování servisních zakázek
- Digitální servisní protokoly
- Automatické zasílání SMS nebo e-mailu o ukončeném servisu
- Vyúčtování záručních servisů výrobci
- Položka Evidence zákazníků, servisovaných strojů a zařízení
- Zakázky na servis cizích i vlastních zařízení
- Reklamace, záruční opravy
- Sledování vydaného materiálu a odvedené práce, subdodávky, cenotvorba
- Rezervace materiálu na skladě, objednání chybějícího materiálu
- Příjem záloh a vyúčtování zakázky prodejkou nebo fakturou
- Vyhodnocení zakázek a servisních techniků
- Sledování termínů pravidelného servisu evidovaných zařízení
- Možnost více prodejních a servisních středisek
- Mobilní aplikace pro servis
Ukázka programu
Servisní zakázky
Nejdůležitější součástí každého servisu je přehled Servisních zakázek, ve kterém se přehledně zobrazují termíny a stavy jednotlivých zakázek. V ukázce se jedna zakázky rovná práci na konkrétním stroji, tedy vozidle a jeho SPZ. Na jednotlivé zakázky lze ze skladu vydávat zboží nebo jednoduše objednat náhradní díly, které nejsou skladem, zároveň lze evidovat odvedenou práci.
Po dokončení servisu lze celou zakázku jednoduše vyfakturovat nebo vyhotovit dodací list. Zákazníkovi lze automaticky zasílat upozornění prostřednictvím SMS nebo e-mailu o ukončeném servisu.
Evidence servisovaných strojů
Na kartě stroje je možné evidovat veškeré informace o stroji jako např. výrobní číslo, vlastníka, datum výroby, datum koupě nebo platnost záruky. Výhodou systému je možnost vytvářet si vlastní pole a upravit si evidenci o strojích dle vlastních potřeb. Na kartě stroje jsou viditelné provedené servisní zásahy s možností prokliku na jednotlivé servisní zakázky. Celý program je interaktivní proklikem se dostanete na prodejní doklad, kterým byl byl zákazníkovi stroj prodán. Na kartě zákazníky lze přehledně zobrazit všechny jeho nákupy.
Součástí programu je i možnost přikládat dokumenty např. fotografie opravovaného dílu.
Plánová úkolů - dispečer GMS tasks
Pokud máte servisní zásahy v terénu můžete využít integraci GSM tasks, která pomáhá dispečerovi plánovat servisním technikům jejich úkoly v mobilní aplikací. Zároveň jim může pomocí sofistikovaných algoritmů a aktuální dopravní situaci optimalizovat jejich trasu a ušetřit tak na spotřebě PHM.
Reference pro oborová řešení servisu
Prodej a servis automobilů
Rozšíření modulu půjčovny o FSM (Field service management), kompletně automatizovaná a digitalizovaná správa sanitární techniky. Digitalizace smluvní dokumentace. Mobilní aplikace pro řidiče. Jednoduché a přehledné plánování úkolů pro dispečery. Opakovaný servis zařízení v terénu.
Výroba a prodej protektorů nákladních pneumatik, prodej nových pneumatik, sít pneuservisů.
V roce 2017 proběhla implementace APLEX ERP , na míru byla vytvořena elektronická evidence zakázkových listů pro servisní techniky na tabletu, propojení na výrobní a skladové mobilní terminály. Eshop na bázi Fastcentrik je automaticky administrován přímo z ERP .
Data jsou uložena na cloudu Microsoft AZURE.
Půjčovna strojů a jejich servis
Vedení skladu a zapůjčené techniky na pobočkách po republice. Modul zakázek předělán pro potřeby půjčoven, tvorba cen a slev na míru. Využívání modulu servisu pro servis půjčovaných zařízení. Rezervace produktů mezi pobočkami. Vyhodnocení zápůjček do grafů a kontingenčních tabulek.
Půjčovna a servis mobilních toalet
Rozšíření modulu půjčovny o FSM (Field service management), kompletně automatizovaná a digitalizovaná správa sanitární techniky. Digitalizace smluvní dokumentace. Mobilní aplikace pro řidiče. Jednoduché a přehledné plánování úkolů pro dispečery. Opakovaný servis zařízení v terénu.